باشگاه پرسپولیس مبلغ مد نظر خود را به مهاجم آفریقایی اعلام کرده و حالا منتظر پاسخ این بازیکن است.

نیانگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با امبایه نیانگ، مهاجم پیشین باشگاه آ.ث میلان به گوش رسید. با توجه به سوابق درخشان این مهاجم آفریقایی می‌توان گفت که حضور او در پرسپولیس و فوتبال ایران می‌تواند یک اتفاق جذاب و جالب توجه باشد.

وی علاوه بر حضور در تیم میلان، سابقه بازی در تیم‌هایی همچون واتفورد، تورینو، رن، بوردو و امپولی را نیز در کارنامه دارد. این مهاجم ۲۹ ساله که در تمامی رده‌های سنی در فوتبال پایه برای فرانسوی‌ها به میدان رفته است، ترجیح داد تا لباس تیم ملی سنگال را بر تن کند.

مهاجم تیم ملی سنگال در مذاکرات اولیه با مدیران پرسپولیس مبلغی را پیشنهاد داده است که با بودجه مدنظر این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی فاصله زیادی دارد و همین موضوع باعث شد تا سرخ‌پوشان مذاکرات را با سایر گزینه‌های خود پیش ببرند. هرچند باشگاه پرسپولیس از جذب نیانگ ناامید نشده و خواستار کاهش مبلغ پیشنهادی وی شده است.

گفته می‌شود که این بازیکن در دومین پیشنهاد خود به سرخ‌پوشان باز هم مبلغی را اعلام کرده است که با مبلغ پیشنهادی باشگاه پرسپولیس فاصله دارد. سرخ‌پوشان همچنان در حال چانه‌زنی برای کاهش مبلغ قرارداد هستند و مبلغ مورد نظر خود را به این مهاجم سنگالی اعلام کرده و منتظر جواب نیانگ هستند.

کد خبر 879535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    2 0
    همین الان دوستانم از پشت صحنه بمن اعلام کردن این مهاجم به التحاد پیوست. او گفت مبلغ پیشنهادی درویش ده درصد مبلغ التحاد است